czwartek, 7 maja 2015

"BLOG. Pisz, kreuj, zarabiaj"






Blog. Pisz, kreuj, zarabiaj 
Autor: Tomek Tomczyk
Wydawnictwo: Zielona Sowa
Wydane: w 2013 
Liczba stron: 371




"Charyzmę tworzy sposób myślenia odmienny od tego, który prezentuje większość społeczeństwa."*









Kim naprawdę jesteś? Czy jesteś już blogerem? Masz przed sobą przyszłość w magicznym świecie blogosfery? Wiesz jaką powinieneś mieć cechę, aby stać się popularnym i dobrze zarabiającym blogerem? Co jest ważne dla współczesnego świata?
Na te pytania odpowiesz sobie, czytając książkę popularnego Kominka. 



"Nieprzypadkowo w pierwszej części książki skupiłem się na mentalności blogera, bo to nie talent, dobra tematyka czy kasa utopiona w reklamach kształtują popularnego i poczytanego blogera, ale jego mózg."*



Kim jest Tomek Tomczyk? Jak już wspomniałam to popularny bloger. Uważany jest za najlepszego i najbardziej wpływowego, polskiego blogera. To właśnie on zalicza się do małej grupy blogerów, którzy mogą utrzymać się z tego, co lubią robić nie mając nad sobą szefa. 
Już wcześniej wydał jedną książkę pt."Bloger", w której także ukazał życie w blogosferze. 



"Proszę tylko, byś pamiętał, że pieniądze nigdy nie powinny być celem blogowania."*




  "BLOG. Pisz, kreuj, zarabiaj" co to za książka? To książka poradnik dla każdego początkującego, ale także dla praktykującego blogera. 
  Dzięki tej książce możemy dowiedzieć się wielu, istotnych rzeczy na temat funkcjonowania blogosfery. Tomek ukazuje nam, co tak naprawdę, ważne jest w pisaniu bloga. Nie tylko talent, ale także inne wartości, które każdy, szanujący się bloger powinien posiadać. Ponad 300 stron teorii w pigułce. Wszystko co warto wiedzieć.
 Blog to nie tylko sposób na spełnienie swoich zainteresowań, ale także sposób na życie. To dzięki tej książce możemy dowiedzieć się, jak dobierać współprace, jak promować się, czy jak nie zbłaźnić się w mediach, a co najważniejsze jak odkryć samego siebie. 

  Tak książka nie jest tylko dla blogerów, ale także dla film, które nie mają pojęcia jak obchodzić się z blogerami. Po świecie blogosfery kroczą, jak z zamkniętym oczyma, nie posiadając żadnej wiedzy, o tym świecie. Dzięki tej pozycji firmy poznają najważniejsze wartości blogosfery oraz współprac z blogerami. Poznają zasady działania tego świata oraz bez strachu będą mogli poznać, nowych "małych pisarzy". 

  Sposób w jaki została napisana ta książka, jest naprawdę świetny. Nie wiedziałam, że Tomek ma tak dobry warsztat. Nigdy w to nie wątpiłam, ale nie wiedziałam, że jest aż tak fenomenalny, w tym co robi! 
  Niczego nie brakuje tej książce, więc nie wiem co mam więcej napisać w tej recenzji. To jest genialny poradnik od A do Z dla każdego z nas oraz dla tych, którzy jeszcze nigdy nie mieli styczności z blogerem lub blogosferą. Kominek może udzielić nam kilku konkretnych oraz ważnych rad. Dzieli się z nami swoimi przemyśleniami oraz doświadczeniem. Nic dodać, nic ująć. 




"Jako autor jesteś ponad rozwojem cywilizacyjnym. Jako autor nie zginiesz, choćby nie wiem jak zmienił się ten świat. Pozwól tylko ludziom, by cię zapamiętali. Pilnuj, by wszystko, co teraz tworzysz, było twoją własnością. Wszystko."*



*Wszystkie fragmenty pochodzą z książki "BLOG. Pisz, kreuj, zarabiaj." 


39 komentarzy:

  1. No to chyba książka dla mnie! :D Warto się pouczyć, takich przyjemnych rzeczy ♥

    Pozdrawiam
    Isabel Czyta - mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietne i widac ze przydatna dla takich zainteresowanych osob co lubia to robic choc to nie dla mnie;)recenzja super @nxd69

    OdpowiedzUsuń
  3. mam takie małe pytanko, od kiedy blogujesz? odpisz pod moim komentarzem, na pewno niedługo zobacze! :)
    + poklikasz w linki? byłoby miło :) --> Kliknij śmiało! A i obserwacje mile widziane! Czasem się odwdzęczam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na tym blogu jestem od października :)
      Poklikałam.

      Usuń
  4. Książka wydaję się ciekawa i przydatna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam że świetna jest ta książka ale twoja opinia jeszcze bardziej mnie w tym utwierdziła :D
    Gabrielle-klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy post :* Pierwszy raz słyszę o tej książce *.*
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kominka kojarzę tylko z tego, że jest jakimś tam blogerem i że dużo się o nim mówi. Nie byłam nigdy na jego blogu. Czasem mam wrażenie, że jest znany tylko dlatego, że jest znany (niczym niektórzy polscy celebryci). No cóż, być może się mylę. Książka niespecjalnie mnie interesuje, Może jednak kiedyś zajrzę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czeka na mojej półce, ale jakoś boję się po nią sięgnąć. To, co robię na swoim blogu niebywale mnie bawi, ale w większości to zabawa i boję się, że ta książka to zmieni, bo z natury ambitna jestem xD No ale, jak ją już mam to w końcu ją przeczytam ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę ją wreszcie przeczytać :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Cytaty są fantastyczne, nie słyszałam o tej osobie. Może kiedyś przeczytam, zobaczę ;)
    http://larysa-de-villiers.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam do tej pory tej książki w planach. I chyba na razie się to nie zmieni.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za komentarz, i naprawdę ciekawe rzeczy piszesz. Co do tej mojej przerwy to zapraszam na mój fanpage, gdzie są dodawane zdjęcia i tak dalej. :)

    https://www.facebook.com/pages/Blogmoim%C5%BCyciemblogspotcom/926648947401477?ref=hl

    OdpowiedzUsuń
  13. Great post! ^^

    I'm following you, I hope you can follow me back <3

    http://sleepy-deer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej, nominowałam cię do Celebrity Book Tag na moim blogu :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. Słyszałam o tej książce naprawdę wiele i niedługo będę musiała się w nią zaopatrzyć. Zapewne bardzo pomocna :)
    http://mianigralibro.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Widziałem już tą książkę, wiesz co... chyba po twojej recenzji się skuszę.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie. Tym razem recenzja wybitnej moim zdaniem książki.
    Jeśli to nie problem to proszę o kliknięcie plusika w Google.
    www.gabriel-data.blogspot.com - MY BLOG
    Fashion Projects

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwszy raz słyszę o tej książce .. Może ją kupię ? Fajna recenzja . To aż straszne ile zależy od recenzji . Powinni Ci za to płacić ha ha

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Będę musiała ją kiedyś koniecznie przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem zaskoczona. Słowo "poradnik" kojarzy mi się bardziej z nudą, ale może wreszcie zmienię ten pogląd. Chętnie przeczytam. Oczywiście warto też skorzystać z jego rad więc cóż. Warto czasem wsiąść się za jakiś poradnik. W końcu odrobina wiedzy nie zaszkodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo ciekawie się zapowiada i na pewno jest w niej wiele interesujących porad dla blogerów. muszę koniecznie przeczytać! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. hm.. ciekawe, ciekawe :D

    http://piiinkelephant.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ciekawie u Ciebie. Z niecierpliwością czekam na następny post ! :)
    Zapraszam ! ;)
    http://aroundmydayy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Nigdy nie pomyślałabym, że jest książka o blogowaniu ;)
    Koniecznie muszę przeczytać, cytaty mi się podobają!
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo znana postać w blogosferze i jak będę miała możliwość przeczytania tej książki to zrobię to:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Słyszałam o tej książce :)
    obs/obs?
    Kochana poklikasz u mnie, bardzo proszę:* odwdzięczę się!<3
    http://mylife-tasia.blogspot.com/2015/05/sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Rzadko czytam poradniki, blogowanie traktuję jako rozrywkę, nie interes, więc nie jestem pewna czy ta publikacja jest dla mnie.

    Wkradł Ci się mały błąd
    "Tak książka nie jest tylko dla blogerów, ale także dla film, które nie mają pojęcia jak obchodzić się z blogerami. " chyba miałaś na myśli "firm"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to właśnie miałam na myśli, dziękuję :)

      Usuń
  27. Kurcze muszę w końcu dodac Twój blog do obserwowanych :)
    Co do książki to mimo, że tak zachwalasz to ja nie przeczytam. Szkoda mi pieniędzy na książki tego typu.

    OdpowiedzUsuń
  28. fajny poradnik
    obserwujemy?
    http://klaudiaczytarecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ooo, szukam fajnego poradnika tego typu, może będzie to właśnie ten :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Wydaje się być ciekawa :)
    Świetna recenzja :)
    Pozdrawiam :*

    mlwdragon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak zawsze świetna recenzja *.* Książka wydaje się być ciekawa,chętnie bym ją przeczytała.Rady z tej książki bardzo by mi się przydały *.* Pozdrawiam cieplutko http://pomyslowa-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. To mnie zaintrygowałaś bo nie mam zielonego pojęcia jak można ciekawie pisać przez 300 stron o blogowaniu :)
    Czas się przekonać :P

    http://bookocholic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Już jakiś czas temu słyszałem o tej książce, jeszcze jej nie widziałem, ale teraz coraz bardziej chciałbym ją przeczytać. ;)

    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie lubię czytać poradników, nieważne jak świetnie zostały napisane ^^

    OdpowiedzUsuń
  35. Słyszałam już wcześniej o tym poradniku, jednak sama raczej w niego nie zainwestuję. Ogólnie poradniki to dla mnie czarna magia.

    OdpowiedzUsuń
  36. Mam, czytam i polecam. Miałam tez przyjemność klikać z panem Tomkiem na facbook. Polecam

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo fajny artykuł – dużo o tym jak zarabiać na książkach też http://jakzarabiacjakoszczedzac.blogspot.de/2016/02/jak-zarabiac-na-ksiazkach.html

    OdpowiedzUsuń