środa, 30 września 2015

The Shadowhunters Tag

tumblr

Ostatnio w sieci znalazłam ciekawy Tag. The Shadowhunters Tag! Dlaczego wcześniej go nie widziałam, nikt mnie nie nominował więc postanowiłam, że sama go zrobię i nominuję kilka osób. 

1. Tworzenie runów jak Clary czy zmiennokształtność Tessy?
Dwie umiejętności są fantastyczne, ale chyba wolałabym zmiennokształtność Tessy. 

2. Życie w "ruchomym domu" Sebastiana czy Instytucie?
Zdecydowanie w Instytucie, dom Sebastiana przeraża mnie. 

3. Wykorzystanie Jace'a czy Willa jako nagiego modela do rysowania?
Jace'a, uważam że on, jest odważniejszy od Willa i zgodziłby się na to bez wahania. 

4. Wziąć ślub z Willem czy Jemem?
Z Jemem, ale kusi mnie, żeby dać spojler z książek. Dobra nie zrobię tego... Może niektórzy skuszą się jeszcze na przeczytanie serii Cassandry Clare, więc wolę nie spojlerować...

5. Mieć Churcha czy Prezesa Miau?
Mhmmm trudny wybór... Zbytnio nie lubię kotów, ale jak mam już wybierać to chyba chcę Churcha. 

6. Żeby Jace zagrał dla ciebie na pianinie, czy Jem na skrzypcach?
A może stworzą duet? :D Ale tak szczerze nie chcę wybierać pomiędzy nimi... 

7. Być częścią rodziny Herondale czy Morgenstern?
Oczywiście, że częścią rodziny Herondale. Oni mieli ciekawszych członków rodziny. :)

8. Być częścią rodziny Lightwood czy Carstairs?
Carstairs oni byli silniejsi! Niedługo będziemy mogli przekonać się jaka jest Emma z "The Dark Artifices". Nie mogę się już doczekać!

9. Rude włosy i zielone oczy czy białe włosy i czarne oczy? 
Rude włosy i zielone oczy. 

10. Tessa czy Clary jako przyjaciółka?
Sama nie wiem. Chyba wolałabym Tessę jako przyjaciółkę. 


Nominuję: 
Z książką przez świat
Wonderland of books
Zaczarowana 
Podróże międzyksiążkowe
CRh+


Nie wiem czy Ci, których nominowałam, czytali "Dary anioła" jak i "Diabelskie maszyny", mimo to życzę udanej zabawy! Gdy wykonacie Tag, podeślijcie link, chcę poczytać wasze odpowiedzi :D


Słoodziaśniee :*

14 komentarzy:

  1. Ciekawy TAG. Nigdy się z takim nie spotkałam, a u Ciebie mam okazję to zrobić. :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny TAG! Uwielbiam tę serię ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przede mną jeszcze Diabelski Maszyny, ale tag w każdym razie wykonam ;)
    Ciekawy tag oraz odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem co to za tag,pierwszy raz się z nim spotykam i nie wiem o co chodzi,bo nie czytałam XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny tag, pierwszy raz go widzę. Może kiedyś sama go wykonam ;) I ten gif :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny tag i dziękuję za nominację, ale już go kiedyś tam robiłam ;).
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny tag, przyjemnie się go czyta :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ~Nataliaaa
    http://happy1forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny tag, przyjemnie się go czyta :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ~Nataliaaa
    http://happy1forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie czytałam "Darów anioła", więc ciężko mi się wypowiedzieć... Wstyd, trzeba nadrobić zaległości. :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oooo, kocham wszystkie serie pani Clare <3 Świent tag!

    OdpowiedzUsuń
  11. O ! :)
    Pierwszy raz spotykam się z tym TAGiem ale jest przecudowny! :)

    Pozdrawiam
    http://coraciemnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Gdyby nie to, że nie przeczytałam ''Diabelskich maszyn'' to z chęcią zrobiłabym ten TAG u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny tag, jeszcze nigdzie go nie spotkałam :D
    http://luuvmy.blogspot.com/2015/10/checked-shirt.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Tagi oparte na serialach są bardzo zabawne ;) Od razu chce się przeczytać serię ;)

    OdpowiedzUsuń