środa, 31 sierpnia 2016

Wpatrzona w ekran #8 10 filmów ze szkołą w tle

Już wielkimi krokami zbliża się początek roku szkolnego. Niektórzy z nas na pewno cieszą się, inni są niezadowoleni, a kolejna grupa boi się, gdyż to pierwszy dzień w nowej szkole.
Musicie wiedzieć, ze nigdy nie należy się poddawać, musicie walczyć o swoje!
Dla rozluźnienia atmosfery polecę wam kilka filmów, które warto znać lub które warto oglądnąć tylko dla dobrej zabawy. 


1. Wymarzony luzer 




Zaczęłam od czegoś zabawnego, ale i nieco płytkiego. To jest film idealny do spędzenia wolnego czasu w niewymagający sposób. 


2. Wredne dziewczyny




Licealistka przeprowadza się do nowego miasta, w szkole poznaje grupę dziewczyn pochodzących z elit. 

3. Dziewczyny z drużyny


Przesympatyczny film, który mówi o tym, by nigdy się nie poddawać! 

4. Słodkie zmartwienia



Gdy w szkole pojawia się nowa uczennica, Cher proponuje jej pomoc w zaaklimatyzowaniu się w szkole oraz zmianie swojego stylu. 

5. Harry Potter i Kamień Filozoficzny



Myślę, że już każdy zna serię książek jak i filmów autorstwa J.K. Rowling. Więc nie będę rozwodzić się na fabułą. Po prostu spuentuję tak: Warto przeczytać i zobaczyć! 


6. Charlie



Nieśmiały Charlie zaczyna naukę w liceum, z braku przyjaciół zaprzyjaźnia się z uczniami ostatniej klasy. 

7.  THE DUFF [#ta brzydka i gruba]



Siedemnastoletnia Bianca ma wspaniałe i piękne przyjaciółki, ale koledzy ze szkoły nie zwracają na nią uwagę. Nie rozumie dlaczego, wtedy dowiaduje się, że jest Duffem. 


Teraz kilka starszych pozycji które warto poznać. Te filmy przekazyją nam wiele ważnych wartości, których warto się trzymać. Bez nich jesteśmy nikim....


8. Klub winowajców/ The Breakfast Club



Mój ulubiony film, może nie mówi wiele o samej szkole, ale więcej o ludziach tam przebywających. O relacjach między uczniami oraz podziałami w szkołach. Niesamowity film, który naprawdę warto zobaczyć! 

9. Grease 



Film o miłości i szkole. O tym jak ta druga rzecz komplikuje całe życie. Świetna rola John Travolta! Film, a nawet jego kontynuacje warte są poznania.

10. Młodzi gniewni




Była marines zatrudnia się jako nauczycielka w jednej ze szkół. Jej nietypowe metody wpływają na uczniów i zmieniają ich życie na lepsze. 


5 komentarzy:

  1. Aż się zdziwiłam, że widziałam każdy z tych filmów. :D Oczywiście Harry jest ulubieńcem. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałam kiedyś "Wiecznego luzera" i nawet mi się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Więksość z tych filmów obejrzałam i na pewno do nich wrócę. Do tej listy dopisałabym jeszcze "Szkołę uczuć", kóra też bardzo mi się podobała.
    Pozdrawiam i Obserwuję
    zapoczytalna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Harry'ego! "Charlie" również bardzo mi się podobał ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawie wszystkie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń