niedziela, 10 lipca 2016

Drużyna piłkarska Book TAG

Z okazji finału Euro2016 postanowiłam wykonać ten tag, który kiedyś znalazłam na jednym z blogów. Nie pamiętam na jakim blogu to było, ale to może być świetna zabawa. Dobra zaczynamy! 

Wyjaśnienie: Ten TAG polega na tym, by stworzyć swoją drużynę piłkarską. Na początku trzeba przygotować karteczki z imionami bohaterów książkowych płci męskiej, a następnie z całej puli wylosować 11 i jeśli chcecie można wylosować rezerwę (4 osoby).

1. Bramkarz i kapitan drużyny: Elyas "Lato koloru wiśni" Myślę, że to najlepszy wybór na kapitana, a Elyas doprowadzi drużynę do zwycięstwa, może nie będzie genialnym bramkarzem, ale poradzi sobie. 

2 i 3 Boczny prawy i lewy obrońca: Cztery "Niezgodna" i Deamon "Obsydian" mam mocne skrzydła. Cztery i Deamon dadzą sobie radą i nikogo nie dopuszczą do bramki. Są silni i odważni, nie będą bali się przeciwnika. 



4 i 5 Środkowi obrońcy: Raphael Santiago "Dary anioła", Cameron "Upadli" myślę, że to dobry duet. Dogadają się mimo różnic umiejętności. Obydwoje są szybcy i silni, wręcz idealni na tę pozycję.  



6 i 7 Boczny prawy i lewy pomocnik: Carter "Wybrani", Weston "Utrata" mimo, ze są na skrzydłach nie wiem czy dogadają się ze sobą jeśli zajdzie taka potrzeba. 

8. Środkowy pomocnik: Piotruś Pan. hahahha ciekawy wybór! Nie wiem czy sobie poradzi :D



9 i 10 Boczny prawy i lewy napastnik: Daniel Grigori "Upadli" myślę, że to dobry wybór. Daniel jest wojownikiem, który walczy o dobro innych. Idealny wybór!
Gideon "Czerwień rubinu" myślę, że ta postać poradzi sobie w każdych, nawet najgorszych warunkach. Dobry wybór na bocznego napastnika.

11. Środkowy napastnik: Sylvain bohater serii "Wybrani", myślę, że to dobry wybór na napastnika, zawsze można wybrać lepiej, ale też nie jest najgorzej. Szybko biega i jest wytrzymały, więc poradzi sobie.

Rezerwowi:
Dean Holder "Hopeless"
Voldemort "Harry Potter"



North "Aplikacja"
Jace "Dary anioła"



  Szkoda mi, że Jace i Dean trafili do rezerwy, ale chociaż załapali się do drużyny. Ciekawie by było, gdyby Voldemort wystąpił w pierwszym składzie. Myślę, że to byłby ciekawy mecz.


Komu kibicujecie? 
Francji czy Portugalii? 

7 komentarzy:

  1. Świetny TAG :D kurczę, kibicowałam Francji (i Antonine Griezmannowi <3) i wg mnie szkoda, że Portugalia wygrała. Mam na myśli nie to, że Portugalia słabo gra, bo tak nie uważam, ale dostali się do finału nigdy nie wygrywając meczu w regulaminowym czasie, a przecież karne to loteria... :/ ale trudno, mam nadzieję, że następnym razem Polacy wygrają :D
    Pozdrawiam ciepło:**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również im kibicowałam, ale szkoda. Taki jest sport.Chociaż przegraliśmy z mistrzami Europy

      Usuń
  2. Francja i niestety przegrali. :(
    Mega Tag! Tym bardziej piłkarski. Aż chętnie bym zrobiła TAG z siatkówką w tle, bo jestem zagorzałym kibicem! :)
    I to moja druga miłość zaraz po siatkówce
    Taa Voldemort w 1 składzie, to by było ciekawie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Liczyłam na Francję no ale...
    pinaxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny tag :D Haha, Voldemort w pierwszym składzie... Wyobrażam to sobie :P Ja kibicowałam Francji, ale cóż...

    OdpowiedzUsuń
  5. Drużyna wyszła świetnie! :D
    Ja zdecydowanie kibicowałam Francji, ale niestety się nie udało :(

    OdpowiedzUsuń