piątek, 8 lipca 2016

Wpatrzona w ekran #7 Now You See Me 2, Iluzja 2


Czterej Jeźdźcy powracają!

   Premiera roku, na którą warto było czekać!
Zachwyca was już od pierwszej minuty i pochłania na resztę seansu. Nie oderwiecie się nawet na moment. 



   Grupa magików powraca wraz z kolejną dawką sztuczek, których nikt jeszcze nie widział. 
Iluzji pełnej tajemnic. 
Problemów, które ciągle za nimi gnają. 
Tym razem będą musieli udowodnić wszystkim, że są "dobrzy" i to wszystko za pomocą swoich umiejętności.  Niezapomniany seans. 

   Jeśli znacie "Iluzję" i ją polubiliście chociaż odrobinę, to zdecydowanie wybierzcie się na seans tego filmu. On zachwyci was jeszcze bardziej. Jestem wielką fanką wyżej wspomnianego filmu, ale przed premierą NYSM2 nie spodziewałam się czegoś tak dobrego. Miałam tylko nadzieję, że nie popsują tego, co już było, bo to było coś idealnego i pięknego. Pomyliłam się, zrobili coś lepszego, co warto zobaczyć. Dopiero dzisiaj była premiera tego filmu, więc macie jeszcze szansę zobaczenia go na dużym ekranie. Nie straćcie ani chwili i zróbcie to. Naprawdę warto! Myślę, że zachwyci i oczaruje was tak, 
jak mnie. 
Nie każdy lubi iluzję, są inni, którzy z niej kpią. I to wszystko rozumiem. Każdy człowiek jest inny i ma prawo decydować co lubi, a czego nie. Wy również możecie zdecydować. 


   Jestem kilka godzin po seansie, ale wciąż nie potrafię uwierzyć, że ten film wyszedł tak dobrze. Może to dlatego, że nie postawiłam wysoko poprzeczki, gdyż wyszłam z założenia, że kontynuacje zazwyczaj są denne, więc nie nastawiałam się na coś genialnego. Tym razem pomyliłam się i to dobrze, że tak się stało. Oglądając film miałam niezły ubaw, tak jak cała sala. Momentami każdy wybuchał niepohamowanym śmiechem, prawie jak na najnowszym Kapitanie Ameryce. Iluzje były świetne, nie spodziewałam się tak dobrych pomysłów na ten film. Ohh jestem zaskoczona, aż sama nie wiem co mam powiedzieć, a raczej napisać. Po przeczytaniu tego bądźcie pobłażliwi jeśli znajdziecie jakieś błędy, ale jestem naprawdę podekscytowana.   


  Oglądając Daniela Radcliffe w roli Walteranie mogłam odrzucić od siebie myśli "o Harry Potter powraca do świata magii". To było zabawne, ale i irytujące. Chociaż ostatecznie muszę przyznać, iż ten aktor idealnie spisał się w roli Waltera, na tą chwilę nie widziałabym innego aktora w tej roli. Nie będę za dużo zdradzać o tej postaci, bo może ktoś zdecyduje się i obejrzy film w kinie.


  Uważam, że każdy z aktorów idealnie odegrał swoją rolą. Choć miałam wiele wątpliwości do zastąpienia Isly Fisher przez Lizzy Caplan, ostatecznie nie wyszło najgorzej, a do świata iluzji i magii zawitał kolejny, niebanalny wątek. 
   Moim zdaniem najbardziej charakterystycznymi postaciami tego filmu był Jesse Eisenberg wcielający się w postać Daniela Atlasa, Mark Ruffalo, który grał Dylana Rhodesa oraz Dave Franco- Jack Wilder, jeden z lepszych aktorów młodego pokolenia, chociaż szkoda, że nie występuje w większej ilości filmów. 
Mimo tego, iż kilka postaci wyróżniało się, inne nie ginęły w tle, miały swoją własną, istotną rolę w całym procesie rozwiązania sprawy. W "Iluzji2" wszystko było dopracowane, aż do ostatniej chwili. Film idealny, piękny i doskonały w stu procentach, aż przyjemnie na niego patrzeć. 
Zrozumiem jeśli ktoś powie, że ten jest film kiczowaty. Prawdę mówiąc myślę, że w minimalnej części tak jest, ale po co o tym mówić skoro ten film jako całość jest fantastyczny i fascynujący zarazem. 

Jeśli lubicie trochę magii, intryg, manipulacji, złudzeń, tajemnic, zemsty, to zdecydowanie film dla was! 
Polecam! 


9 komentarzy:

  1. Właśnie widziałam zwiastun i kurczę muszę nadrobić, bo ciekawie się zapowiada, a 1 części nie widziałam. Już wiem co robić w sobotni weekend!
    A szukałam jakiegoś filmu właśnie i ot co już mam! :)
    Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dosłownie 10 minut temu mój chłopak zaproponował mi wyjście do kina na "Iluzję 2". :D Świetne wyczucie czasu. Bardzo chętnie wybiorę się na ten film. Pierwsza część bardzo mi się podobała. ;)

    Pozdrawiam,
    czytanienaszymzyciem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam i kocham "Iluzję", więc na pewno obejrzę drugą część <3 Już nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę obejrzeć ten film! Myślę, że podobnie jak ty będę kojarzyć Daniela Radcliffe'a z Harrym, ale trudno.

    Buziaki,
    StormWind z bloga cudowneksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno go zobaczę! Musze tylko poczekać aż będzie dostępny online :D
    Pozdrawiam! :*
    myslamipisane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Obejrzałam zwiastun i zdecydowałam, że to moje takie must watch albo coś XDD muszę też nadrobić pierwszą część, bo nie oglądałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie musisz to zrobić, bo naprawdę warto :D

      Usuń
  7. Pojde na to :D
    marrstyle.blogspot.com możesz poklikac w ostatnim ?:)

    OdpowiedzUsuń
  8. "Iluzja" bardzo mi się podobała, więc na pewno obejrzę druga część ;)

    OdpowiedzUsuń