czwartek, 22 września 2016

Oficjalny zwiastun filmu "Fallen"- "Upadłych"!

Już wielokrotnie pisałam o książce Lauren Kate pod tytułem "Upadli" w oryginale "Fallen". Recenzja pierwszej części, drugiej i trzeciej.  
Już bardzo długi czas czekałam na premierę filmu, zapowiadanego przez bardzo długi czas.
Po dwóch latach od zakończenia pracy nad zdjęciami pojawił się zwiastun oraz informacja, iż premiera filmu, w Ameryce, odbędzie się w listopadzie, choć wiele źródeł podaje, iż ta informacja nie jest jeszcze pewna. 

*
Film opowiada historię Lucindy "Luce" Price, która trafia do szkoły Sword & Cross w Georgii, gdyż zostaje oskarżona o przestępstwo, którego nie popełniła. W szkole poznaje Penn, która staje się jej przyjaciółką. Również pierwszego dnia zwraca uwagę na tajemniczego i zdystansowanego Daniela Grigori, który wydaje się jej znajomy. Czuje się przyciągana przez niego? Co z tego wyniknie? 

*
W filmie występują: Addison Timlin (Ten niezręczny moment), Jeremy Irvine (Niech będzie teraz), Harrison Gilbertson (Need for Speed), Joely Richardson (Akademia wampirów, Dziewczyna z tatuażem), Lola Kirke (Zaginiona dziewczyna).

*

*
Oglądając zwiastun ciężko jest wywnioskować jaki naprawdę będzie ten film. Trudno mi coś powiedzieć w tym momencie. Chyba z ocenami poczekam na premierę, kiedy już u nas się odbędzie. 
Co myślicie? Czekacie

*
*tumblr

4 komentarze:

  1. Czytałam pierwszy tom dobre parę lat temu. Niemal już nie pamiętam, o co chodziło w książce, a gdy oglądałam zwiastun, to miałam wrażenie, że jest to coś zupełnie innego niż czytałam. Może się mylę, może to skleroza. Pewnie obejrzę, ale nie będę wyczekiwać tego filmu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam książkę na swojej półce, ale jeszcze jej nie przeczytałam. Chyba muszę to zrobić w najbliższym czasie, bo chciałabym zobaczyć ten film !
    Pozdrawiam :)
    http://podrozemiedzyksiazkowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobnie ja Jellyfish, czytałam pierwszą część kilka lat temu. Nie do końca pamiętam co tam się działo, ale pamiętam, że nie czytałam kolejnych części, bo pierwsza mi się nie podobała. Niemniej spróbuję jeszcze raz - może tym razem moje zdanie będzie inne. A film zapewne zobaczę ;)

    Pozdrawiam,
    http://karolilka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Książek jeszcze nie czytałem, ale jako kinowy maniak film pewnie obejrzę xD
    Fajne gify tu dodałaś :)

    truelifebydamien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń