czwartek, 19 lutego 2015

Liebster Blog Award

Już po raz trzeci zostałam nominowana do Liebster Blog Award.
Dziękuję bardzo raven ♥ i wam wszystkim! Widzę, że ktoś docenia to co robię.
 Nie będę nikogo nominować, gdyż niedawno już to zrobiłam. 


Pytania do mnie:

1. Jaka była, według ciebie, najlepsza ekranizacja książki?
  Już chyba o tym mówiłam. Jeśli nie, to uważam że najlepszą ekranizacją jest "Niezgodna".

2. Jaki gatunek książek jest twoim ulubionym?
  Kocham fantastykę, ale także nie pogardzę innymi książkami. Lubię wszystko co zawiera w sobie sensowny tekst oraz ciekawą fabułę. Ostatnio przekonałam się do różnego typu romansów, więc teraz uwielbiam czytać także te historie.

3. Ile masz lat?
 W niedziele 16 urodzinki :D Dostanę życzenie ?? hihih nie no żartuje.

4. Ulubiony kolor?
  Lubię wszystkie kolory, ale moimi faworytami chyba jest fioletowy, zielony i bordowy. 

5. Ulubiony serial?
  Nie mam jednego, ulubionego serialu. Może po prostu napisze jakie oglądam lub oglądałam i bardzo lubię. :) Więc tak: Teen Wolf, Arrow, The Flash, The Originals, The Vampire Diaries, My mad fat diary, Wspaniałe stulecie (serial który teraz jest emitowany na TVP1, turecki). The tomorrow people, Dracula i Tajemny Krąg seriale, które po pierwszym sezonie nie zostały kontynuowane.

6. Jaka była najgorsza książka jaką w życiu przeczytałaś?
  Odpowiadałam już na podobne pytanie. 
Uważam, że każda książka ma swoje wady i zalety. Nie powinniśmy jej oceniać tylko z tej złej lub dobrej strony. Dla innych ta książka może być badziewiem, a dla innego grona genialnym dziełem. 

7. Ulubieni pisarze?
  Jane Austen, Stephen King, Richelle Mead, Jennifer L. Armentrout, James Dashner, J.K. Rowling, Cassandra Clare, Kerstin Gier, Lauren Kate, Veronica Roth, Tahereh Mafi... Mogłabym jeszcze wymieniać i wymieniać ...

8. Ulubiony przedmiot szkolny?
  Trudne pytanie. Jakoś nie potrafię napisać jednego, ulubionego przedmiotu, więc powiem trzy: polski, plastyka lub zajęcia artystyczne i w-f. 

9. Ulubiona trylogia?
  Oczywiście Więzień Labiryntu"! 

10. Dlaczego postanowiłaś założyć bloga?
  Chciałam dzielić się z innymi swoimi opiniami na temat książek oraz dlatego iż uwielbiam pisać. Może mi to dobrze nie wychodzi, ale lubię to robić. Trwała we mnie jakaś pustka z powodu braku tego zajęcia, teraz czuję jak ona uzupełnia się i zabliźnia. Czuję satysfakcję z tego co robię. Jestem dumna z tego! Cieszę się, gdy widzę ile osób komentuje każdy post, to jest jak miłość dla serca. Ostatnio mam takie małe marzenie związane z tym blogiem i liczę na to, że może już niedługo, czyli powiedzmy gdzieś za 2-3 miesiące spełni się. Naprawde jestem podekscytowana i nie mogę się doczekać. 

11. Masz rodzeństwo?
  Tak, starszego brata. Mimo, że czasem jest wredny i tak go kocham ♥ 




Pozdrawiam wszystkich oraz
życzę miłego wieczoru ♥ 

1 komentarz: