wtorek, 10 lutego 2015

TAG Nadchodzi zima


  Na dziś coś innego! 
  Mamy drugi tydzień lutego. U mnie jest świetna pogoda. Śnieg pada, jest mróz. Czasem nie jest fajnie, gdy ze śniegiem pada deszcz. Nie lubię tego. Mimo tych wad UBÓSTWIAM ZIMĘ ! To zimna pora, gdzie można szaleń na sankach. Kocham to ! ♥ A wy lubicie zimę? Napiszcie co o niej sądzicie. 
  Dobrze przejdźmy do tagu, do którego zaprosiła każdego kto chce wziąć udział Libresca.



ŚNIEG- Kiedy spada na ziemię świat od razu robi się piękniejszy, ale gdy sypie zbyt długo, zaczyna być dla nas uciążliwy i denerwujący. Książka, o której zmieniłam zdanie podczas czytania to...
  Takich książek było kilka. Ostatecznie zdecydowałam się na "Życie Pi". Początek tej książki był naprawdę wciągający i z chęcią chciało zagłębiać się w dalszą literaturę. Dotrwałam z wielkim entuzjazmem tylko do połowy książki, później wydawało się wszystko monotonne oraz wymuszone. 



BAŁWAN - Przyznajcie, że lepienie go z całą rodziną jest bardzo zabawne. Książką, którą mogłabym przeczytać z całą rodziną jest...
  "Za wszelką cenę" Katarzyny Ryrych to zdecydowanie książka dla każdego. To wspomnienie ciepłego lata i wielu cudownych przygód. Pierwsze miłości i rozczarowania to wszystko znajdzie się w tej książę. Piękno krajów śródziemnomorskich oraz ich historia i architektura. Coś co uczy i w jakiś sposób porusza nasze emocje. To nie jest wybitna książka, ale za to lekko i przyjemnie czyta się ją.



ŚWIĘTY MIKOŁAJ - Jak wszyscy dobrze wiemy przynosi niesamowite prezenty. Książka, którą chciałabym dostać to...
  Książkę jaką chcę dostać na prezent? Naprawdę nie wiem... Mnóstwo jest takich książek które pragnęłabym dostać, mimo iż nie lubię gdy zalegają mi na pólkach. Chociaż znajdzie się kilka tomów, które są moim marzeniem. Na pewno chciałabym na swojej półce znaleźć wszystkie książki napisane przez Jane Austen. Ostatnio także pragnę mieć własne egzemplarze całej serii "Nocna Szkoła". 



ŚNIEŻKA - Uderzenie nią boli i nie należy do najprzyjemniejszych rzeczy. Książka, która wywołała we mnie silne emocje to...
  Wszyscy pewnie pomyślą, że napiszę "Gwiazd naszych wina". Otóż nie w tym momencie przywołam "If I stay" Gayle Forman lub "Oskar i pani Róża" Erica-Emmanuela Schmitta. Przy żadnej z nich nie uroniłam łzy (brakuje mi jeszcze tej właściwej książki, to zabrzmiało jakbym szukała drugiej połówki:P). Przywołam teraz cytat z książki Schmitta "Zapominamy, że życie jest kruche, delikatne, że nie trwa wiecznie. Zachowujemy się wszyscy, jakbyśmy byli nieśmiertelni". Taki "problem" występuje w tych dwóch książkach. MY, ludzie współcześni, nie chcemy przyjąć do siebie, że kiedyś umrzemy. Staramy się żyć chwilą i chwytać każdy dzień! Nie liczymy się z tym, że gdy pragniemy zrobić coś niebezpiecznego możemy stracić przy tym życie. Nikt przecież nie zastanawia się co nas czeka, tu, na ziemi gdy wykonamy zły krok, czy co czeka nas po tym życiu. To problemy, których nikt nie próbuje poruszać lub nie chce tego robić.



JAZDA NA SANKACH - kochają ją wszystkie dzieci. Książka, którą uwielbiałam będąc dzieckiem to...
  Nie pamiętam czy miałam taką książkę. W ogóle gdy byłam dużoo młodsza nie lubiłam czytać, co teraz zmieniło się, jak widać :)  Jak miałam chyba 10 lat to bardzo lubiłam książkę "Bracia Lwie Serce" Astrid Lingren, więc decyduję się na tę pozycję. 



HERBATA - Rozgrzewa nas, kiedy przychodzimy do domu przemarznięci po szaleństwach na śniegu. Książka, która ma dla mnie wartość sentymentalną to...
  Oczywiście to "Harry Potter i więzień Azkabanu. Myślę, że większość z was zna tą serię, więc nie będę się rozpisywać. 
Po prostu otwierasz książkę i czujesz tą moc oraz magię emanującą, z każdej strony dzieła pani Rowling. 



Kto chce zrobić ten TAG, to zróbcie, a ja nominuję tommy™. Powodzenia ! 

4 komentarze:

  1. Też znam i kiedyś bardzo lubiłam ''Braci Lwie Serce''. Jak byłam malutka mama czytała tą książkę mnie i moim braciom. Zawsze będę miała do niej niemały sentyment :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja o dziwo zakochalam sie w zimie w tym roku, a jeszcze rok temu jej nie znosilam.

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za zima ale to o czym wspomniano to naprawde swietne <33 @nxd69

    OdpowiedzUsuń