wtorek, 12 stycznia 2016

Co można dać w prezencie? Top 10 idealnych książek na prezent urodzinowy

10. "Mały książę" Saint-Exupery de Antoine


  "Mały książę" to książka idealna na prezent dla każdego! Dla starszego jak i dla młodszego! Myślę, że jeśli ktoś nie wie co ma kupić na prezent dla osoby to, ta książka jest idealnym wyborem. Każdy się z niej ucieszy!

9. "Oskar i pani Róża"



Francis Scott Fitzgerald

  


  
Gavin Extence


  Fenomenalny debiut! Warty jak największej uwagi, każdego czytelnika. Powieść posiada w sobie wiele humoru, ale zmusza nas do wielkich przemyśleń nad życiem i śmiercią. Słodko-gorzka opowieść zapadająca na długo w pamięci...

5. "Złodziejka książek" Markus Zusak


   Złodziejka poruszyła mnie do głębi. Myślę, iż ta książka jest idealnym prezentem dla osoby lubiącej historię lub dla osoby lubiącej przygody i trochę refleksji. 

4. "Nostalgia anioła"






Zaginiona dziewczyna" to wartki, piekielnie mroczny thriller z wyrafinowaną intrygą."~lubimyczytać.pl

2. "Wybrani"


A kto może po nią sięgnąć? Zdecydowanie KAŻDY to wyrafinowana historia z charakterem. Powrót do powieści młodzieżowych bez żadnych fantastycznych zdarzeń. To dopracowana powieść, która tak jak już powiedziałam jest doskonałym kryminałem, który można podciągnąć pod thriller oraz romansem z dopracowanym i spajającym całość wątkiem miłosnym." ~ moja recenzja

1. "Czerwień rubinu" Kerstin Gier 



  Tę książkę jakbym miała możliwość dawałabym ją każdemu kogo znam. To jest idealna historia, której nikt nie potrafi odkryć i docenić. Brakuje jej większego rozgłosu i sławy, aby każdy poznał działa Kerstin Gier.

15 komentarzy:

  1. Idealne książki do tego zestawu wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Książki Greena to zawsze dobry prezent :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę przeczytać "Złodziejkę książek" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Osobiście mogłabym z chęcią przyjąć każdą książkę Johna Greena! :)

    Pozdrawiam,
    http://miedzypolkami-ksiazki.blogspot.com/2016/01/restart.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Same byśmy lepiej tego nie zrobiły! :)
    Książki wręcz idealne na prezent :)

    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas :)
    rodzinne-czytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym jedynie skasowała z Twojej listy ''Małego Księcia''- nie wiem dlaczego, ale naprawdę nie trawię tej książki ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. "Złodziejka książek" - nieodwołalnie mój numer jeden,który chciałabym otrzymać w prezencie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się absolutnie z każdą propozycją. Szczególnie „Małym Księciem”, bo to książka dla dzieci, dorosłych, osób w średnim wieku i tych starszych. Idealna.

    MAJUSKUŁA

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecydowanie zgadzam się jeśli chodzi o "Nostalgie anioła" :) Ta książka jest tak genialna a jednoczesnie porusza bardzo ważne tematy i uważam ze każdy powinien się z nią zapoznać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wszystkie książki czytałam, jednak na pewno zgodzę się z "Małym księciem". Tę historię powinien poznać każdy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny zestaw, kilka z nich czytałam,a nie które mam w planach ;)
    Pozdrawiam ;)
    czytaniewekrwii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Z tego najchętniej wybrałabym "Wielkiego Gatsby'ego" i "Czerwień rubinu". A reszta... Niektórych z tych książek za nic bym nie chciała i ogólnie żałuję, że je czytałam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Większość czytałam, ale WYbrani tak mi się średnio poodbali.

    OdpowiedzUsuń
  14. Niektóre czytałam typu Gwiazd Naszych Wina i Mały Książę.
    Jednak myśle jeszcze nad przeczytaniem Wybrani i Nostalgia Anioła.

    http://krainaksiazek0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Z tej listy czytałam jedynie Wielkiego Gatsby'ego i Szukając Alaski, jednak na mojej półce znajduje się kilka tytułów więcej i chętnie je przeczytam :) A przeczytane książki bardzo mi się podobały, szczególnie Wielki Gatsby :)

    http://itsredheadanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń