poniedziałek, 4 stycznia 2016

Wpatrzona w ekran #3 Premiera sezonu 5b Teen Wolf już jutro!

  Wraz z rozpoczęciem się 2016 roku niecierpliwe czekam na premierę kolejnego sezonu mojego ukochanego serialu Teen Wolf, który zawładnął moim sercem, wielokrotnie je skruszył i posklejał na nowo. 

Serial opowiada o nastolatku, który pewnego dnia zostaje ugryziony i zaczyna z nim dziać się coś dziwnego. Odkrywa, że ma nadprzyrodzone umiejętności. 
  
W główne role wcielają się:

  • Tyler Posey wciela się w rolę Scott'a McCall'a, który zostaje ugryziony.
  • Dylan O'Brien gra Stilesa Stilinskiego, najlepszego przyjaciela Scott'a.
  • Holland Roden wciela się w rolę Lydii Martin, szkolnej gwiazdy.
W serialu występuje wielu aktorów, jak to w serialu bywa, grają np: Tyler Hoechlin, Crystal Reed, Colton Haynes, Linden Ashby, JR Bourne, Arden Cho, Shelley Hennig, Daniel Sharman, Seth Gilliam, Gideon Emery, Adelaide Kane, Dylan Sprayberry, bliźniacy Max i Charlie Carver i wielu, wielu innych.


Twórcą scenariusza jest Jeff Davis, a reżyserem Russell Mulcahy.



  Mimo, że jeszcze nie zaczął się sezon 5b już czuję niepokój, a wszystko przez filmik, który macie wyżej. Mniej więcej wiem, czego mam spodziewać się w tym sezonie, ale i tak strasznie się tego boję. Mam nadzieję, że nikt nie zginie, choć wnioskując po tym filmiku WSZYSCY ZGINĄ. 
  Ten sezon będzie zapewne mroczny. Będzie czasem, gdy wszystko poddaje się naprawie. Będą powroty oraz kolejne ofiary. Ciekawe czy uda im się zapobiec ogromnej bitwie? Czy Scottowi uda się wszystko naprawić? Czy stado powróci do poprzedniego stanu? Czy wszystko uda się wybaczyć? 



 Tutaj macie promo sezonu 5b. Jeśli ktoś nie oglądał tego serialu i znajdzie czas to zachęcam do zapoznania się z nim. Jest niesamowity! Wzruszający i łamiący serce, jak nie jedna dobra książka. 


Za co kocham Teen Wolf?:

  • Za to, że uczy nas miłości oraz szanowania przyjaciół i dbania o nich.
  • Za pierwsze miłości, które nigdy nie odchodzą.
  • Za niesamowitą historię, nie do podrobienia. 
  • Za Jeffa Davisa, który jest niesamowitą, twórczą osobą i za Russella Mulcahy.
  • Za aktorów, szczególnie za Tylera Posey i Dylana O'Brien.
  • Za wszystko!
  • Za to, że jest!


A co mówią inni? Za co oni kochają Teen Wolf? 








@WoogiBuggie


Na koniec zostawiłam perełkę, ona mówi to, czego ja nie potrafiłam powiedzieć. :D 
@Sylwia180799
"Teen Wolf kocham za to, że pokazane jest co to znaczy prawdziwa przyjaźń i że każdy, w tym marnym świecie, jest coś wart. Derek, moim zdaniem jest świetnym przykładem tego, że przez krzywdę innych człowiek staje się zły, pokazuje nam, że źli ludzie są zniszczeni przez nieszczęścia spotkane na swojej drodze, przez to człowiek staje się tak zwanym ,,człowiekiem skurwielem'' Dobra, ale bez żartów Teen Wolf może wydawać się bajką dla głupich nastolatków, a tak nie jest, najwięcej negatywnych opinii jest od ludzi, którzy wcale nie oglądali tego serialu, a wypowiadają się. Najwięcej do powiedzenia mają ci, którzy nic nie widzą na ten temat. Im dłużej żyje tym bardziej potwierdzam te słowa. Ogólnie podsumowując, cieszę się że zaczęłam oglądać ten serial, dał mi dużo do myślenia i wydaje mi się, że po części zmienia kąt patrzenia na świat."


A wy oglądaliście serial, czy może macie w planach? 

"To hell and back"

14 komentarzy:

  1. Jezu chyba się nie doczekam! Wiem, że to może dziwne, ale najbardziej w tym serialu uwielbiałam Isaaca i szkoda, że go już nie ma. Na instagramie Daniela widziałam jakieś zdjęcia z ekipą Teen Wolfa więc może wróci.
    Buziaki!
    www.filigranoowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też najbardziej uwielbiam Isaaca♥ Brak mi go. Podobno w 5b ma wrócić, ale niektórzy także mówią, że dopiero w 6 sezonie.

      Usuń
    2. Nie ważne kiedy - obu wrócił bo był powodem dla którego zaczęłam oglądać ten serial.

      Usuń
    3. Każdy ma swój powód, ale brak Isaaca daje się we znaki, zwłaszcza że nie ma kto szalików nosić:D

      Usuń
  2. A tego serialu akurat nie widziałam, jednak w tym roku czekam na kolejny sezon „Penny Dreadful”. :)

    MAJUSKUŁA

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ten serial <3 Brakuję mi Isaac'a i mam nadzieję, że wróci <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Oglądałam pierwszy sezon jednak lista moich seriali jest taak długa i każdy serial po prostu leży bo nie mam na nie czasu :(

    Pozdrawiam
    http://coraciemnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ten serial! <3 Już nie mogłam się doczekać nowych odcinków.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie widziałam ani jednego odcinka, muszę to nadrobić ;)
    Thievingbooks

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nigdy nie oglądałam tego serialu, po tym poście myślę, że czas to nadrobić!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://cudowneksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem w połowie trzeciego sezonu, muszę w ferie nadrobić :3 Ale przyznam rację, że świetny! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Notki serialowe Sherry są dla mnie źródłem inspiracji o serialach, ale z samym oglądaniem dużo u mnie gorzej :) może jednak w Ten Wolfie jest coś świetnego, skoro i Ty tak się zafascynowałaś :)
    Fajna notka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mam ostatnio czasu na seriale, a mam sama kilka zaległych. Ten akurat nie jest w moim klimacie, ale wierzę, że dla Ciebie to duża przyjemność :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Teen Wolf, mimo że później boję się chodzić po ciemku itd :D Świetny serial, który mogę każdemu polecić!

    Pozdrawiam,
    http://miedzypolkami-ksiazki.blogspot.com/2016/01/chopak-nikt.html

    OdpowiedzUsuń