sobota, 22 sierpnia 2015

7 grzechów głównych książkoholika


Do tego TAG'u nominowała mnie Sara Grey z bloga Zaczarowana (mam jeszcze kilka nominacji do TAGów i LBA, wiec odwdzięczę się ). No to zaczynajmy!


Pierwsze PYCHA
O jakiej książce mówisz najwięcej, kiedy chcesz zabrzmieć jak bardzo inteligentny czytelnik?
O książkach rozmawiam tylko z kilkoma osobami z mojego otoczenia, znają oni moje upodobania, a ja ich i dodam jeszcze, iż czytamy podobne książki. Wiec rozmawiamy o książkach, które aktualnie czytamy i polecemy sobie nawzajem niektóre pozycje.


Drugie CHCIWOŚĆ
Jaka jest najdroższa i najtańsza książka na twojej półce?
Jeżeli mówi my o cenach detalicznych to najtańszą książką jest "Szeptem" za 14.90 zł, a najdroższej nie mam. Wszystkie inne mają cenę około 35-39 zł. Nie posiadam nic droższego.


Trzecie NIECZYSTOŚĆ
Jakie cechy charakteru uważasz za najbardziej atrakcyjne u bohatera?
Najlepszą cechą bohatera jest odwaga, delikatność oraz posiadanie takiej siły aby móc sprzeciwić się całemu światu. I tu chodzi mi trochę o "Rywalki".


Czwarte ZAZDROŚĆ
Jakie książki najbardziej chciałabyś dostać jako prezent?
Wczoraj, czyli w jeden dzień, do 3.12 rano, czytałam "Rywalki" oraz "Elitę" jestem zachwycona! Nie potrafię wyjść z podziwu! Wiec chciałabym dostać "Jedyną" oraz "Nastepczynię" i to bardzoo, bardzoo. Kurcze chcę mieć te książki na swojej półce. Jeszcze takie pytanko, czy wydawnictwo Jaguar ma swój internetowy sklep??



Piąte OBŻARSTWO
Jaką książkę możesz pożerać (czytać) cały czas?
Nie wiem jaka mogłaby to być książka. Jest wiele takich. Narazie nie jestem zdecydowana.


Szóste GNIEW
Z jakim autorem masz relacje love/hate, czyli jednocześnie go kochasz i nienawidzisz?
Stephen King. Już chyba wiele razy o tym mówiłam. Kocham go za jego twórczość, za jego książki, ale są nieliczne pozycje, które napisał, że nie chcę ich dotykac nawet kijem, z bardzoo daleka.


Siódme LENISTWO
Czytanie jakiej książki zaniedbałaś właśnie przez lenistwo?
To chyba będzie "Wichrowe wzgórza". Nie powiem, książka mi się podoba, ale jakoś nie mogę się przemóc i kontynuować jej czytanie. Właśnie dlatego zaczęłam czytać "Rywalki".

Nominuję:
Tommy http://z-ksiazka-przez-swiat.blogspot.com/?m=1
Aleja Czytelnika http://alejaczytelnika.blogspot.com/?m=1

19 komentarzy:

  1. Też mam problem z dokończeniem "Wichrowych Wzgórz"! Zdążyłam dwie książki przeczytać w międzyczasie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ten Tag! Zawsze miło poczytać przecież o grzeszkach innych :>

    LeonZabookowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Z niecierpliwością będę wyczekiwać, aż się odwdzięczysz ;) Seria "Selekcja" spodobała mi się dopiero przy czytaniu "Następczyni". Główna bohaterka jest na prawdę genialna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak zgadzam się z tobą America jest naprawdę ciekawą postacią. Na pewno się odwdzięczę :) Czekaj spokojnie :P

      Usuń
  4. Nie czytałam jeszcze Rywalek ale mam nadzieję że szybko się to zmieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyjemnie się czytało ten tag:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za nominację! Postaram się odpowiedzieć jak najszybciej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Interesujący jest tag. Sama często popełniam czytelnicze grzeszki. :p Oh, tyle osób mówi o "Rywalkach", więc chyba warto w końcu sięgnąć po tę pozycję.
    Bo kocham czytać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo pojawi się recenzja, więc będziesz mogła przekonać się, co dokładnie o niej myślę i zdecydować, czy w 100% chcesz przeczytać tę pozycję.

      Usuń
  8. Mam dosłownie tak samo ze wspaniałym Stephenem! Ostatnio w moje łapki wpadła " Carrie " i się zakochałam! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ohh Carrie bardzo dobrze wspominam. To chyba była moja pierwsza przeczytana książka, którą napisał King.

      Usuń
  9. Uwielbiam czytać, ale nie posiadam wszystkich cech książkoholika, aczkolwiek mam wiele z nich. :D Chociażby pychę czy zazdrość, ale to nie wszystko. U ciebie w lenistwie są "Wichrowe wzgórza". U mnie będzie to "Ponowny Akt Stworzenia". Jednak co za dużo naukowej literatury to niedobrze, nie mogę tego czytać tak jak normalną, zwykłą książkę, ale i tak mi się podoba. :D
    http://zyciejestmuzykaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa opinia o Kingu, ponieważ w tej kategorii zazwyczaj występują autorzy, którzy piszą genialne książki, ale uśmiercili któregoś z bohaterów. Lubię oryginalność :)

    bookocholic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za nominację.
    Ja muszę wreszcie przeczytać "Rywalki", jeju jak mnie do nich ciągnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Tag wciąż jeszcze przede mną. :)
    Bardzo ciekawe odpowiedzi i Kinga też kocham i jednocześnie nienawidzę. :P

    OdpowiedzUsuń