poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Podsumowanie miesiąca- sierpień 2015 rok

 Sierpień to był bardzo burzliwy miesiąc. Brałam udział w Nocy Książkoholików organizowanej przez Książkowe "kocha, nie kocha". Wytrzymałam od 20:00 do 6:00 rano, świetnie się bawiłam i czekam na kolejne takie wydarzenie.
 Stałam się bardziej aktywna w social mediach. Założyłam Instagram oraz konto na zBLOGowani. 

Sierpień był chyba moim najbardziej udanym miesiącem pod względem czytelniczym. Mój unik jest zadowalający. I jednego nauczyłam się w tym miesiącu, aby zawsze pisać posty na zaś, gdyż miałam małe problemy z komputerem i żyłam tylko z moim telefonem, dzięki temu, że miałam wcześniej napisane, wszystko pojawiało się tak jak zaplanowałam.

 Przeczytałam:
  1.  "Vango. Uciekaj albo giń!" Timothée de Fombelle (412 str.)
  2. "Wielki Gatsby" Francis Scott Fitzgerald (224str.)
  3. "Losing Hope" Colleen Hoover (255str. Przeczytałam)
  4. "Szukając kopciuszka" Colleen Hoover (125str. wydana tylko jako e-book)
  5. "Wichrowe wzgórza" Emily Jane Brontë (336str.)
  6. "Rywalki" Kiera Cass (336str.)
  7. "Elita" Kiera Cass (328 str.)
  8. "To okropne średniowiecze"
  9. "Miasto niebiańskiego ognia" Cassandra Clare (przeczytałam 400str.)
 Ilość przeczytanych stron:
 2544str.

 Liczba stron na dzień:
  82str.

 Najlepsza przeczytana książka:
 Jak zwykle mam problem z wybraniem najlepszej książki.  Chcę wybrać "Szukając kopciuszka", ale także "Rywalki". Ohhh jak tu żyć...

 Najgorsza przeczytana książka: 
  Nie ma takiej :)


Książka z najładniejszą okładką:

 "Miasto niebiańskiego ognia" oraz "Rywalki". Dziś "Rywalki" przezwyciężyły wszystkich! Recenzja już wkrótce. Recenzje wszystkich przeczytanych książek także się pojawią. :)

    11 komentarzy:

    1. Bardzo dobry wynik :) Zauważyłam, że dużo osób zachwyca się Rywalkami, może czas, żebym zobaczyła ile ta książka jest warta :)

      OdpowiedzUsuń
    2. Gratuluję świetnego wyniku! :D

      OdpowiedzUsuń
    3. Bardzo dobry wynik. Wielkie gratulacje :)

      OdpowiedzUsuń
    4. Gratuluję wyniku, marzy mi się Wielki Gatsby, muszę się w końcu za niego zabrać ;).

      OdpowiedzUsuń
    5. Oo, nie słyszałam wcześniej o Nocy Książkoholików. A co to takiego?:-)
      PS. Gratuluję owocnego miesiąca. Oby wszystkie kolejne też takie były. :-)))

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Noc Ksiażkoholików to czyli akcja organizowana przez Ksiażkowe "kocha, nie kocha", która ma na celu zebranie wszystkich czytelników do czytania. Czytanie zaczynamy od 20 do 6 rano. W tym roku odbyła się edycja pierwsza oraz edycja 1.5. Czekamy na kolejny rok ! :D

        Usuń
    6. Świetny wynik, gratuluję!
      Mam w planach "Loisng hope", ponieważ przeczytałam już Hopeless, która niesamowicie mi się spodobała i teraz chcę poznać tę historię z punktu widzenia Holdera :)
      http://alejaczytelnika.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
    7. Świetny wynik, a ja muszę się zabrać za WIelkiego... bo tyle osób go poleca... :P

      http://bookocholic.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
    8. Gratuluję świetnych wyników :). "Losing Hope'' przeczytałam i pokochałam równie mocno co ''Hopeless'', ''Rywalki'' również przeczytałam (daaawno temu), ale dla mnie były tylko ''czasoumilaczem''.

      OdpowiedzUsuń
    9. Muszę w końcu zdobyć rywalki ! :D

      OdpowiedzUsuń
    10. Najbardziej zazdroszczę ci chyba tego, że udało ci się zabrać za klasykę, czyli Wielki Gatsby i Wichrowe wzgórza. Ja od dawna obiecuję sobie, że zacznę czytać tę "poważniejszą", znaną literaturę, ale wciąż wychodzi tyle wspaniałych książek, że nie mam serca do takich klasyków.

      Books by Geek Girl

      OdpowiedzUsuń