poniedziałek, 10 sierpnia 2015

Czyżby Sebastian? czyli "Shadowhunters" kolejne porcja świeżych wiadomości z serialu+ Pierwsze oficjalne zdjęcia z serialu!

Dziś przyszła pora na kolejną dawkę nowinek z serialu "Shadowhunters". Jest on adaptacją serialową serii Cassandry Clare "Dary anioła". Kto czeka?

Dotrwajcie do końca, bo co najlepsze zawsze jest na deser :)

On jest trochę starszy,a le to jest zdjęcie z jego wcześniejszych lat.
  • Świeżą wiadomością z castingu jest to, że Jack Fulton zagra Maxa Lightwooda. Maxa zawsze wyobrażałam jako trochę starszego chłopca z ciemnymi włosami. Nie wiem co sądzić o Jack'u. Może w czasie emitowania serialu polubię go.


  • Roberta Lightwooda zagra Paulino Nunes. Na pierwszym zdjęciu wygląda jak gangster, za to na drugim pasuje mi jako Robert. Zobaczymy.

  • Nicola Correia Damude dołączyła do obsady "Shadowhunters" jako Maryse Lightwood.
  • Stephanie Bennet zagra Lydię Branwell. Jej postać została stworzona na potrzeby serialu. Zagra wysłanniczkę Clave, nie dziwię się, bo Branwell... 
  • 7 odcinek "Shadowhunters" nosi tytuł "Major Arcana"
Fb- Shadowhunters PL
  • Pierwsze oficjalne zdjęcia z serialu!
Fb- Shadowhunters PL

  • I to on gra Hodge'a. To nie powinno tak być!

  • Chodzą plotki, że Lucky Blue Smith miałby zagrać Sebastiana. Jego fani napisali petycję skierowaną do Jonathan'a Clay'a Harris'a i Cassandry Clare w której chcą, aby to właśnie on zagrał Sebastiana w ewentualnych sezonach serialu. Jonathan Clay Harris, który jest Casting Directorem serialu poprosił modela o prywatną wiadomość na twitterze. Na tym wiadomości kończą się. Mimo iż Conora McLaina widziałabym w roli Sebastiana, to nie mogę i nie potrafię się nie zgodzić, że Lucky także byłby idealnym odwzorowaniem Sebastiana. 


Jak na razie nie mam więcej informacji. Co jakiś czas będę je zbierać oraz tutaj publikować, więc jak to was interesuje, zapraszam serdecznie. A teraz sama Fangirluje z tych informacji...


22 komentarze:

  1. Słyszałam, że to bardzo dobre powieści :D Kurcze, musiałabym przeczytać Dary i sama ocenić, bo zapowiada się niezłe widowisko :>

    LeonZabookowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś nie mam ostatnio czasu na seriale.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem na mam się odnieść do tych nowości. Z niecierpliwością czekam na serial, ale im więcej się o nim dowiaduję by bardziej moje uczucia się mieszają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hodge był starszy i BRZYDKI! Ani jedno, ani drugie nie pasuje do tego przystojniaka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mi też, ale w sumie Cassandra kiedyś powiedziała, że Hodge ma około 30 lat. Nie wiem...

      Usuń
  5. Ciekawy blog, zapraszam do siebie. Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie, Hodge nie może tak dobrze wyglądać -.-.
    a serialu nie mogę się doczekać, choć wciąż żałuję, że nie będzie dalszej filmowej części bo przyzwyczaiłam się już do tamtych aktorów :/
    uwielbiam takie wpisy z nowinkami *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ja też bardzo polubiłam filmową obsadę. Jamie jako Jace był idealny, ale teraz coraz bardziej przekonywuję się do Dominicka jako Jace

      Usuń
    2. Tak ja też bardzo polubiłam filmową obsadę. Jamie jako Jace był idealny, ale teraz coraz bardziej przekonywuję się do Dominicka jako Jace

      Usuń
  7. Raczej nie znajdę czasu na ten serial. Moja doba jest już w pełni wypełniona.

    OdpowiedzUsuń
  8. O matko Hodge miał być stary i brzydki a ten aktor totalnie mi nie pasuje :( Co do Roberta nawet pasuje mi on a i ten gość co może zagra Sebastiana cudownie pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Robert został dobrze wybrany, a Lucky jako Sebastian byłby bardzo dobry.

      Usuń
    2. Tak Robert został dobrze wybrany, a Lucky jako Sebastian byłby bardzo dobry.

      Usuń
  9. pierwsze slysze ;o
    http://faashionpashion.blogspot.com/ zapraszam na nowy post o case !

    OdpowiedzUsuń
  10. Hodge taki młody? Nieee...

    OdpowiedzUsuń
  11. Hoge wcale nie pasuje! :/ Maryse też nie :/ Jakoś miałem inne wyobrażenia. Paulino pasuje na Roberta, a Lucky to chyba najlepszy aktor, jakiego mogliby wybrać do roli Sebastiana.
    Niestety, ale dużo bardziej podobała mi się obsada filmowa. Ta serialowa jakoś niespecjalnie przypadła mi do gustu :/
    Zapraszam do mnie:
    Otwarta księga

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem strasznie rozczarowana tymi informacjami. Żaden z aktorów kompletnie nie pasuje mi do żadnej roli. Chociaż, przyznam szczerze, może-przyszły-Sebastian wygląda całkiem całkiem... :D Mimo wszystko - serialu raczej nie będę oglądać.

    Bo kocham czytać!

    OdpowiedzUsuń
  13. Najpierw muszę przeczytać książki zanim zabiorę się za serial ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uważam, że Lucky idealnie pasuje do roli Sebastiana. Tylko,że on jest modelem i nie wiadomo jakby to wyszło. Jeżeli jednak miałby być w serialu to ja bym się cieszyła :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lucky Blue Smith jako Sebastian?! Ja się na to piszę! Z tego co wiem, to teraz gra w jakimś filmie :)

    OdpowiedzUsuń