poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Liebster Blog Award #11, #12, #13, #14, #15


Ostatnio otrzymałam kilka nominacji do LBA i dzisiaj zbieram się i je wykonuję. Jeden, wielki i porządny post.

Pytania od Tommy 2x
1. Masz do wyboru uratowanie jednego bohatera książkowego przed śmiercią, jakiegokolwiek z jakiejkolwiek powieści. Kto to?
  Oczywiście Newt z serii Jamesa Dashnera "Więzień labiryntu". Zasługuje na to!

2. Masz możliwość zmiany zakończenia Swojej ulubionej książki. Jednego wątku, jakiejś relacji czy ogólnie całokształt tego, jak się skończyło. Korzystasz z takiej szansy czy nie?
 Nie, nie korzystam. Nie chcę naruszać wizji pisarza oraz świata wykreowanego przez jakiegoś autora tylko dlatego, że mam taki kaprys. Jak w przyszłości będę miała możliwość naprawienia czegoś w swojej książce (przypuszczając) to zrobiłabym to, ale nie w czyjejś.

3. Najtrudniej było Ci napisać recenzje książki...
 Myślę, że recenzje każdej książki jest trudno napisać. Trzeba mieć do tego doświadczenie (nie mówię, że ja, je mam) i potrafić wydobyć z niej plusy, ale również minusy. Może wydawać się to łatwe, ale tak naprawdę takie nie jest. To tylko pozory. Oczywiście są książki, które można zrecenzować w łatwiejszy sposób, ale nie całkowicie łatwy.

4. Najłatwiej pisało Ci się recenzje książki...
  Tak, jak wcześniej napisałam :D

5. Jesteś reżyserem, scenarzystą i możesz zekranizować jakąkolwiek powieść. Jaką byś wybrał/a i jak mniej więcej, by ona wyglądała? Postarasz się umieścić, jak najwięcej fragmentów czy raczej dodasz tam więcej od Siebie?
 Zekranizowałabym książkę Jennifer L. Armentrout "Obsydian", gdyż to byłoby trudno wykonać. Trzeba najpierw znaleźć idealnych aktorów do odegrania ról, ale najtrudniej byłoby przedstawić kosmitów. Ohhh z chęcią bym to zrobiła :D

6. Lepszy film jako ekranizacja czy serial?
 Jak jest książka jednotomowa to wolę film, ale jak cała seria, to lepszy jest serial. Bo właśnie w nim można przedstawić więcej szczegółów.

7. Jaką moc byś wybrał/a gdybyś miał taką możliwość (szybkość, niewidzialność, telekineza itd)?
 Chyba telekineza, bo to dzięki niej można przesuwać przedmioty? Prawda :D ?? Zrobiłabym coś pożytecznego z tą mocą.

8. Jaką piosenkę nucisz od jakiegoś czasu?
Young Multi- Nie wiem  



9. Najlepszy soundtrack do filmu to...
  Soundtrack z "Niezgodnej" i ostatnio byłam także w kinie na "Papierowych miastach" i ten soundtrack także mi się podobał. O i jeszcze soundtrack "Wielkiego Gatsbiego", ale tego nowego.

10. Jakie zakończenie dobrej trylogii/serii lub serialu Cię rozczarował?
 Chyba nie było takiego zakończenia, które rozczarowałoby mnie.

11. Najpiękniejszy cover to...
 Maps- Maroon5- Max i Alyson Stoner
 Kocham ♥


1. Jaki ma tytuł książka, która jest dla ciebie ważna, którą masz wielką ochotę przeczytać znów po raz pierwszy?
 Oczywiście "Harry Potter" To seria z mojego dzieciństwa, którą będę wspominać całe, moje życie. Również ważną dla mnie książką jest "Bracia lwie serce". Z wielką chęcią przeczytałabym ją jeszcze raz. 

2. Ulubione trio z jakiejś powieści lub serialu (podaj też tytuł).
  Z książki "Więzień labiryntu" Newt, Thomas i Minho.
Z serialu Teen wolf- Scott, Stiles i Derek oraz Scott, Stiles i Liam. 

3. Masz okazję napisać książkę, możliwości masz nieograniczone. Możesz wybrać gatunek w jakim piszesz, masz wszystko, co dostarczy ci potrzebnej wiedzy (np. mitologie grecką, gdy piszesz o jakimś potworze). Jaka byłaby fabuła tej książki? O czym, by była?
 Napisałabym książkę fantastyczną. Nad fabułą musiałabym dużo popracować, więc nic więcej tutaj nie wpiszę.

4. Jaką piosenkę najczęściej słuchasz?
 Chyba Maroon 5- Maps lub Animals.

5. Jeśli byś stała się jakimś potworem, stworem (np. wilkołak, wampir) to czym, byś wolała zostać?
 Wilkołakiem, gdyż one leczą się, ale nie żyją wiecznie. Jak dla mnie jest to ogromny plus. Jakoś przeżyłabym comiesięczną pełnię. 

6. Najlepsza twoja zdaniem piosenka Disneya?
 "Let it go" z Frozen. Uwielbiam tą piosenkę.

7. Jaką książkę czytasz aktualnie?
  "Miasto niebiańskiego ognia", które zaczęłam, gdy była akcja Noc ksiażkoholików edycja 1.5.

8. Z jaką bohaterką książkową lub serialową chciałabyś się zamienić miejscami?
 Z książkowa to, chyba z Hermioną  z "Harrego Pottera", a serialową to z Emmą Swan z "Once upon a time". To dwie kobiety, które nie boją się niczego, są mądre oraz walczą o swoje.


9. Znajdujecie złotą rybkę na bezludnej wyspie, gdzie utknęliście, możecie poprosić o wszystko, oprócz bezpośredniego powrotu do domu oraz nieskończonej ilości życzeń. O co prosisz?
 O to, abym to czasu śmierci miała okazję przeczytać dużą ilość książek, które zawsze pragnęłam przeczytać.

10. W którym domie z Hogwartu chciałabyś być?
  W Gryffindorze.

11. Jaki tytuł ma bajka, na której płakałaś?
 Król lew. 



Pytania od Klaudii Lancaster 2x
1. Wolisz czytać na łonie natury czy w domu?
  Na łonie natury. Lubię czytać, gdy moje policzki smuga lekki, ciepły wietrzyk.

2. Ulubiony autor/autorka?
  Stephen King i Jane Austen.

3. Owoce Vs Warzywa?
 Owoce.

4. Lody waniliowe czy czekoladowe?
 Czekoladowe.

5. Film, czy książka?
 Najpierw książka później film.

6. Co jest dla Ciebie najważniejsze w życiu?
 Szczęście oraz zdrowie, niczego więcej nie pragnę.

7. Jaki jest Twój ulubiony?
 Ohh, trudne pytanie, bo nie mam jednego, ulubionego filmu. Ooo może Jupiter Ascending.


8. Wolisz czytać książki kilkakrotnie czy za każdym razem nowe?
  Za każdym razem nowe.

9. Wolisz papierowe książki czy ebooki, a może audiobooki?
 Wolę papierowe wersje, ale tych elektronicznych mam więcej. 


1. Ulubiona książka?
  "Więzień labiryntu", "Akademia wampirów" i oczywiście "Rywalki"



2. Ostatnio oglądany film?
 Jeju, nie pamiętam. Może napiszę "Papierowe miasta", bo nie pamiętam co później oglądałam.



3. Ulubiona piosenka?
 Nie mam jednej ulubionej. Słucham wszystkiego po trochu.

4. Jaka jest Twoja ulubiona bajka z dzieciństwa i dlaczego ta?
 "Król lew" to bajka, która pozostanie w mojej pamięci na zawsze. To pierwsza bajka na, której płakałam. Do tej bajki mam wielki sentyment.

5. Co Cię motywuje do pisania bloga?
  Motywują mnie komentarze, które zostawia każdy z was oraz wyświetlenia i nowi obserwatorzy. Dziękuję wam ♥



Pytania od Mery
1. Umiesz gotować?
 Umiem, ale nie za dobrze.

2. Kto jest twoim idolem/idolką?
 Nie ma takiej osoby.

3. Jaki tytuł nadałabyś swojej autobiografii?
 "Jak zdążyć przed jutrem". Może być?

4. Lubisz się wyróżniać czy raczej wolisz wtapiać się w tłum?
 Zależy w jakiej sytuacji, czasami wolę być zauważana, a czasami tego nienawidzę.

5. Wyobrażasz sobie zrezygnować z słuchania muzyki?
 Nie, nigdy. To moja jedyna odskocznia od codzienności poza książkami.

6. Wolisz zamawiać jedzenie czy sama je przyrządzać?
 Chyba sama przyrządzać, mimo że nie gotuję za dobrze.

7. Często podróżujesz?
  Muszę powiedzieć, że nie za często, ale będę miała jeszcze na to czas.

8. Jakiego języka chciałabyś się nauczyć?
 Niemieckiego, francuskiego i w lepszym stopniu angielskiego.

9. Wolisz spędzać czas z rodziną czy przyjaciółmi?
  Nie wiem, trudno jest to powiedzieć.

10. Jakie jest twoje największe marzenie?
  Napisać i wydać swoją książkę :D

11. Masz autograf od sławnej osoby? Jeśli tak, to od kogo?
  Od autorki Grażyny Bąkiewicz i Joanny Olech i jeszcze od Arkadiusza Niemirskiego. Mam także autografy wszystkich z Afromental i kilka od członków zespołu Enej. 


  Zapraszam na mój instagram kolorowy_świat_klaudii, obserwujcie, ja także was zaobserwuję :) Tam będziecie mogli dowiedzieć się co aktualnie czytam, piszę i co robię w swoim prywatnym życiu. Będziecie bliżej mnie, a ja bliżej was :*

  Jutro już pierwszy września, więc powodzenia w pierwszym dniu szkoły. Będziecie sobą i dobrze się bawcie!

Nominuję: (Każda z was niech odpowie na 11 wybranych stąd pytań)
1. Sara Grey (mówiłam, że się odwdzięczę)
2. Książko Miłości Moja
3. Aleja Czytelnika
4. Jola K
5. Karina Czyta
6. Wonderland Of Books
7. Do Xxil
8. Michalina Miśka
9. brak pomysłu
10. Fenko
11. Niebieska zakładka
12. X Rosemarie
13. Lustro Rzeczywistości
14. Mała Pisareczka
15. Aleksandrowe myśli
16. dobra.ksiażka
17. Carrie Vandenis
18. tommy
19. Ola G.
20. Detektyw Ksiażkowy
21. Cynka
22. Matylda
23. Julia Nowicka
24. awiola
25. Magdalena T.
26. Nataliaaa Books
27. Aoi Akuma
28. Meg Sheti
29.Croudlus Tofi (blog usunięty wczoraj)
30. Kaś & Sylwek 


18 komentarzy:

  1. Super! :) chętnie odpowiem, tylko nie wiem kiedy. Mam już kilka pytań na oku, które sobie wybiorę;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominację :) Jak znajdę chwilę to zajmę się tym :D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję:) W wolniejszej chwili odpowiem na pytania:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję:) W wolniejszej chwili odpowiem na pytania:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za nominację, jak tylko pojawi mi się wolna luka na blogu postaram się odpowiedzieć ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. O, dziękuję pięknie za nominację! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za nominację ;)
    Postaram się odpowiedzieć na nie jak najszybciej w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za nominację, postaram się odpowiedzieć jak najszybciej! ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się do tego, co napisałaś na temat recenzowania książek ^^
    http://be-here-now-and-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeju... Afromental i Enej *.* też takie chcę!! Dzięki za nominację ;) (mam w zanadrzu jeszcze kilka TAG'ów, więc...) ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dziękuję za nominację. Postaram się w najbliższym czasie odpowiedzieć na pytania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Łał, ile TAGów! Też mam jeszcze kilka zaległych nominacji to LBA (niektóre jeszcze z marca...), ale na razie nie dam rady się z nimi wyrobić :(.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za nominację :) Postaram się sprostać wyzwaniu jak najszybciej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aoi Akuma, nie Aio Akuma. ;)
    Dziękuję za nominację!
    Bo kocham czytać!

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję bardzo za nominację! Pytania świetne, więc na pewno coś wybierzemy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję za nominację. Jeśli znajdę czas, na pewno odpowiem na te wszystkie pytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję Klaudia. Jest mi bardzo miło. :-) Podobnie jak Awiola, jak tylko znajdę czas, odpowiem :-))

    OdpowiedzUsuń